Vizita.si
image (28)
Novice

Je bila napaka, da so ga pustili živeti?

S.P.
19. 02. 2013 08.00
122

Svetovno javnost je pretresla groba izpoved matere, ki zaradi hude deformacije sinovega obraza obžaluje, da mu tega trpljenja ni preprečila, še preden je bilo prepozno. Harry Machin se je namreč zaradi neznane napake v času razvoja rodil brez levega ušesa, nosnice in očesa.

Za večino mamic je prvi trenutek, ko pestujejo svojega novorojenčka, zapolnjen z ljubeznijo in neizmernim veseljem, Charlene Machin pa je za razliko od mnogih ob prvem pogledu na svojega sina občutila predvsem grozo, strah ter neskončen obup. Eden izmed dvojčkov, Harry, se je namreč rodil s hudo deformacijo obraza, zaradi česar je bila leva polovica tega popolnoma izbrisana.

Mlademu paru so že med obdobjem nosečnosti povedali, da bi zaradi omejenega prostora v maternici eden izmed dvojčkov utegnil utrpeti hujše napake v razvoju, a sta se kljub temu odločila, da splava ne glede na priporočilo zdravstvenega osebja ne bosta naredila. To odločitev pa je mati kaj kmalu še kako obžalovala. “Najprej so mi pokazali Oliverja, v katerega sem se nemudoma zaljubila, nato pa so mi prenesli še Harryja. Preplavilo me je globoko obžalovanje, da sem tako ubogega in popačenega otroka sploh spravila na svet,“ se spominja.

Leva polovica njegovega obraza je bila popolnoma izbrisana, saj ni imel ušesa in nosnice, na skrajnem robu obraza pa je ostal le del popačenega očesa. “Ljudje bi pričakovali, da se bo v meni prebudil neki materinski čut, a se to ni zgodilo. Mislila sem lahko le na to, kako bo trpel v življenju, saj ga še lastna mati ni mogla ljubiti. Skrbela sem zanj, ker je bila moja dolžnost, a sem si želela, da ne bi obstajal. V njem sem videla neko breme tako zase kot tudi za okolico, menila sem, da ne spada v naš svet. Še danes sem prepričana, da je bilo njegovo rojstvo največja napaka, vsaj kar se tiče tega, kar ga čaka v prihodnosti,“ grobo nadaljuje obupana mati.

Ubožca so premestili v bolnišnico Hey Children’s Hospital, kjer je do danes preživel že 3 zapletene operativne posege. Popravili so na primer lego deformiranega očesa, odpravili deformacije na lobanji ter znova določili lego njegovih možganov, letos pa mu bodo namestili še kar se da realno umetno oko. “Ne razumite me narobe. Predvsem se počutim krivo, da sem odgovorna za vso trpljenje, ki mu bo sledilo v življenju. Ljudje se mu bodo vedno smejali, ga zaničevali, dvomim pa tudi, da bo kdaj izkusil toplino bližnje osebe. Dolgo je trajalo, da sem se sprijaznila z nastalo situacijo, a sem ga do danes že precej vzljubila. Žal mi je, da tako ni moglo biti že vse od samega začetka in upam, da mi bo nekoč vsaj poskusil odpustiti.“

Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani? To lahko storite s klikom na

 

KOMENTARJI (122)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV
User1086945 13. 09. 2013 10.33
"do danes sem ga že precej vzljubila?!?!?!" precej kruta, predvsem pa sramotna izjava za mati dveh otrok oz. dvojčkov!!! ne vem kdo bo sicer temu otroku pomagal pri prebijanju skozi življenje, če ne TI?! mogoče svetovalni delavec ali kaj? srčno upam, da niso takšnega mnenja tudi ostali člani družine, ker je otrok res prisrčen! sploh skupaj s svojim bratom :)
jaz bi ga ljubila takega kot je :( nikoli mi ne bi bilo zal kako nima srca da sploh lahko to rece ;(
pravi srcek je :)
sram jo je lahko ob takem razmišljanju ! Ta otrok lahko zraste v krasno osebo z normalnim življenjem, dobil bi odpornost do zaničevalcev in našel bi si prijatelje in ljubezen. Je pa veliko odvisno od odnosa do sebe, ki ga lahko vcepi otroku mati ! Kako si upa javno razglabljat tako, o že rojenem otroku ?! čez nekaj let bo mali surfal po netu in to mogoče prebral....groza.
pa nisem nek fanatičen nasprotnik splava... a tako negativnemu odnosu do svojega sina, se pa ne morem načudit, ko pa je še vse pred njim, samo materinsko ljubezen potrebuje!
Eh dej prosim nehaj bluzit. Tipičen slovencelj doživi napad neodobravanja, če nekdo govori z naglaskom, ne pa da je brez polovice obraza. Da niti ne omenjamo, da je verjetno skrbet za tako osebo dodaten napor za starše. jaz se ne morem načudit nad pametnjakoviči na internetu, ki levo in desno sodijo čisto vsako stvar.
BitterMan Ponavadi sodijo taki,ki jim nič ne manjka. Če (''bog ne daj'') zbolijo, boodo malo bolje razumeli. Imam kar nekaj iztkušenj s tem, saj mi že tri leta pametujojo o takih zadevah ljjduje, ki so 100% zdravi (razen umsko hehe) In jaz niti ne zagovarjam amtere, saj se strinja, da je NJENA odgovor nost, ker gje SAMA spravila na svcet...jaz se posdkušam vživetiv njegovo situacijoo
BitterMan Pravzaprav jaz zagovarjam OTORKA, a za razliko od rguih, TUDI če bo jutrui rekel, da je nesrečen, ker se je tak rodikl. Mati razumem, toda ONA je imela iuzzbiro, otrok pa ne!
BitterMan: Ja, vem kako je v Sloveniji, sama sem tujka, pa še pripadnica neke subkulture, ampak na razne omejence pač dobiš debelo kožo, če pa mati vcepi otroku samozavest in pozitiven odnos do življenja, vrednote, ki ne bazirajo na zunanjem videzu, ta otrok lahko zraste v popolnoma srečnega odraslega. Pa tudi verjamem, da ga bojo z nekaj operacijami zrihtali, da bo izgledal, kar se da normalno ! Konec koncev, saj ni nek pohabljenec brez rok, nima rogov.... Vse bo v redu z njim. Eni starši skrbijo za otroke z dosti hujšim zdravstvenim stanjem, in ne rečejo javno, da bi blo te otroke bolje kar ubit, da bo svet lepši. Je od nje odvisno, kako se bo videl čez nekaj let, če pa govori že zdaj, kako bo nesrečen, žal, verjetno bo res....
Tundra Fox splavb ni umor...rekla je, da je morda napaja da se je rodil. Tudi marsikdo ki je tako pirzadet dostikrat poved da i raje da se ni rodil. V ZDA so taki še tožili starše...no, v premrih ko se je napak videla že na ultrazvoku. Ne gre za mater, ker se je sama tako odločila pač pa zanj. Razni popolnoma ZDRAVI butci pa tu žalijo s tem kako bo on 100% ne vem kako srečen. Za vsakega ki je kakorkoli pohabljen je to žaljivo! Morda se bo naučil živet s tem, a tudi če ne, gre za njegovo življenje! Drugi so lahko kar tiho, ker nimajo pojma!
Zdaj, ko je ta ˝napaka˝ že narejena, mora mati storiti vse, da bo otrok srečen KER JE LAHKO, za to pa mora svoj odnos spremenit, da je ne bo tožil potem:) In vem, da splav ni umor, ampak o tem je zdaj razmišljat prepozno! Če dvomi, da ga bo kdo vzljubil, je zato, ker ga je sama s težavo vzljubila, kar pa je skrajno žalostno. In kaj je s tvojim zdravjem narobe, da se tako ˝buniš˝ , in kako sploh lahko veš kdo so tu zdravi butci in kateri niso ?!
User1013270 20. 02. 2013 00.52
mogoče bo pa ta otrok živel dosti bolje kot vsa družina!!!
Res je revež...vendar se bo navadil s tem živet.
srulj Verjetno...to pa je že bolj realen komentar!
Ob vsem napisanem me čudi samo eno - zakaj je tako sprejemljivo ubiti takega otroka še v maternici, zgražati se pa sedaj nad tem, ker pač mati tega ni naredila - da mora ga sedaj tudi brezpogojno ljubiti? Saj je vendar samo človek in resda ne idealna, ampak življenje mu je vendar dala. Zakaj taka dvojna merila? Zakaj je normalno, da se lahko "spačke" ubije pred rojstvom, če se pa slučajno iz takega ali onega razloga vendarle rodijo - se pa zgražati, če jih kdo ne mara? Tega enostavno pri tej civilizaciji res ne razumem. Da je ubijanje nekega osebka enkrat podvrženo enemu merilu, drugič pa drugemu.
ker je človek zmotljiv in človeško razmišljanje v bistvu nima logike. zato je in bo v civiliziranem svetu vedno več težav.
valenrozma Zato, ker se splav mora opraviti v dooločneme obdobju, ko je zarodek še precej nerazvit, ne čuti bolečine itn. Le khje potroke ubijajo "pred rojstvom"? Misliš, da splave delajo v osmenb mesecu?
Ne, seveda bi morali biti vsi popolni - večno mladi, suhi, nasmejani, enako veliki, z vsemi okončinami, brez celulita, ipd. Kapitalizem uveljavlja in prikazuje zmeraj samo krasne ljudi, stare, bolne in vse izvenserijske je pa potrebno skriti, odriniti v zavode ali najbolje kar ubiti, da ne bodo motili kapitalistične krasote. Z revčki se pač ne da služiti... Meni je mali čisto OK, poznam kar nekaj slepih ljudi in takih z enim očesom pa so prav prijetni in inteligentni sogovorci. V vasi živi tudi starejši gospod, ki ima en uhelj čisto micen, drugega pa normalnega in se niti otroci ne norčujejo iz njega. Norčevanje ali sprejemanje je stvar domače vzgoje. Otroke je potrebno poučiti, da obstajajo tudi na videz drugačni ljudje, ki pa so nam povsem enakovredni. Vsaj mene so moji tako naučili...
cosa_nostra Socializem in religija pa vsiljueta, da moramo vsi biti altruisti, ćživeti do osemdestega leta pa čeprav na koncu nosimo pleničko, da ne smemo samo odločati o lastnem življenje, ker smo zgolj produkt boga ali (za socialste) Jaz sem zza individualizem in od vseh dosedaj preiuizkušanih sistemih je PRAVI kapitalizem (torej ne slovenski trajkunski korporativzem) temu še najbližje. Ponavljam- če nekdo tudi slep najde smisel- OK, jaz od vseh čutov najbolj cenim ravno VID, ker je najbolj natančen in nudi najbolj bogate izklušnjje, zato bi v priemru slepotte svoje življenje končal. Vsak človek, vsaka knjiga, vsaka miselnost, ki mi tega ne bbi dovolila jje moj sovražnikk, in ker nisem krščanska ovcca , sovražnikov ne ljubim! Dbeli pa so si smai krivi- če so ti oni nek vzoor volje do življenja pa si res naiven, saj z njiimi ušpravlja slaninca in čokolada. Meni pa to gre na ćživce- zdrav člvoek, ki vse to zavrćžće ker edini smisel najde v nažiranju. In zmkaj vsi nabiojate o videzu?
Američani imajo najslabšo obliko kapitalizma, pa so skoraj vsi debeli ktt mroži!
Jaz rečem da bo čisto normalno živel pač verjetno glih ne bo maneken :)
Bo pa sigurno v svojem življenju zelo zelo zelo dober človek in velik pozitivec!!!!
kosovarec Da, ker si ti jasnovidec! Po vaše je celo škoda, da se vsi nismo rodili kot invalidi, ker si tako bolj srečen. Ponavljam- popolnoma zdravi ljudje (le pameti jim manjka) modrujejo kako "lepo" je biti invalid. A vi ne mislite, da bi taki vse naredili, da shodijo, spregledajo itn Pač se naučijo živeti s tem, ker je to edino kar vsem nam preostane, pa naj gre za karšnokoli tragedijo.
kosovarec iin ne sanjaj da so vsi taki! Jaz nisemkn niti približno ionvalid a bi prodal dušo hudiču za popolno zdravje...pa ne sam to. Sztroil bi ČIST VSE! Torej
Spet sem zivcna...berem in berem ta clanek in ne razumem...V bistvu ce mi je kaj jasno ta otrok ni dusevno zaostal. Ima pa fizicne hibe in ena mati zato napise:Ljudje bi pričakovali, da se bo v meni prebudil neki materinski čut, a se to ni zgodilo. Mislila sem lahko le na to, kako bo trpel v življenju, saj ga še lastna mati ni mogla ljubiti. Skrbela sem zanj, ker je bila moja dolžnost, a sem si želela, da ne bi obstajal. V njem sem videla neko breme tako zase kot tudi za okolico, menila sem, da ne spada v naš svet. Še danes sem prepričana, da je bilo njegovo rojstvo največja napaka, vsaj kar se tiče tega, kar ga čaka v prihodnosti. Ne vem tocno ob katerem stavku se mi bolj obraca zelodec??? Skrbela sem zanj, ker je bila moja dolznost a sem si zelela, da nebi obstajal??? To ne more biti res. Srcno upam, da je clanek izmisljen in ta zenska si ne zasluzi sploh imeti otrok ce je dejansko to izrekla in mislila... FUJ RES FUJ!!!
Ja to velja za zivali. Zival s hibo ima majhne moznosti kasnejsega prezivetja. Pri cloveku pa je drugace, smo custveno in mentalno razviti (ceprav se vcasih vprasamo, ce je to sploh res, glede na to kaj clovek pocne!), zato ne mores primerjat tega fantka in zivali. Temu fantku se bo lahko omogocilo prakticno normalno (kolikor pac je to lahko normalno) zivljenje. Lahko bo pocel vse kar pocnemo mi, ze tudi zdaj lahko, z operacijami pa se toliko bolj. Tako da ne primerjat zivali z ljudmi.
človek JE žival. lahko si govoriš kakor hočeš da smo nevem kaj, ampak nagoni so vedno bili in vedno bojo. glavni. in od tukaj izhaja miselnost te mame. definiraj razvoj: je to ta razvoj s katerim smo zasužnjili stotine vrst da živijo na svetu samo za našo korist, hrano? uničil naravno okolje TISOČIM vrstam za svoj komfort? naredil iz sebe najšibkejšo vrsto ki brez moderne tehnologije niti rojstva ne more preživet, kaj šele živet brez kemično predelane in razkužene hrane, vode, oblačil, zdravil? to ni noben razvoj, noben čudež od življenja. to je katastrofa od vrste ki bi morala izumreti. in narava že dela na tem - odpornost je vedno manjša, bolezni je več, alergij je več, neplodnosti. vsi mislijo samo na človeštvo in kako naj bi vsi dolgo živeli in nikoli umrli. kar je egoistično, ker nihče niti pomisli ne tudi na preostale oblike življenja, naravne zakone ki so nespremenjeni milijarde let. moderni človek pa je na svetu pol milijona let in misli da vse ve in ima prav. pa na našo žalost ni tako.
kar pa se počne z živalmi in rastlinami vsak dan in vi navaden folk tega niti ne veste, pa NI grozota??? v bistvu imate VI takšno mišljenje, ki take grozote omogoča. mišljenje, da je človek večvreden od živali in rastlin točno tako kot je imel hitler mnenje da so židi manjvredni. toliko o tem. zame je vsak človek, žival, rastlina enako vredno bitje. in prav zato sem zmožen dojet da smo ljudje UNIČEVALCI, ne čudež.
@slovenc79: Ja ja, samo sem cakal kdaj bos ven kresnil to, kar vemo ze vsi iz osnovne sole. Ja, smo zivali, to je jasno vsakmu. Nas pa od njih loci LOGICNO RAZMISLJANJE! In logicno je, tudi tebi bi moralo biti, da ne mores primerjat nekega gibalno oviranega mladicka tigra, ki bo zaradi te hibe seveda umrl v roku par mesecev, saj ga bodo ubili drugi plenilci, z otrokom, ki ima 1 oko, 1 uho in 1 nosnico. Se pravi VIDI, SLISI in VOHA! Nima nobenih zivljensko ovirajocih "napak", ce se lahko tako izrazim. Fantek bo zivel normalno, ko bo operiran. Edini problem bo, to pa vemo prav vsi, z ljubeznijo, pa tudi tukaj se bo zagotovo nasla kaksna, ki ji bo stevilka 1 ! Tako da ne pametuj o zivalih in ljudeh, ali po tvoje zivalih in zivalih. Clovek je, kljub pogosto neumnim dejanjem, se vedno dalec nad zivalskim svetom!
in zakaj je zato neko življenje ki zna logčino razmišljat več vredno kot tisto, ki ne zna? kaj daje takemu bitjo pravico uničevat in zasužnjevat druga bitja, jih po tekočem traku morit za hrano in jim odvzet svobodo? NIČ. človek si dovoli preveč in ceno bo plačal. z logiko - kdor je razvajen, ne zna biti samostojen. se pravi, ko enkrat tehnologije ne bo bo mnogo ljudi pomrlo. druga stvar, nisem nikjer napisal da bi moral poba umreti. napisal sem samo da razumem zakaj mama tako razmišlja, ko jo vsi tako obsojate. se popolnoma strinjam s tem da ima fant lahko normalno življenje, ker ta napaka ubistvu ni tako grozna - kot si rekel, čuti vse. še nekaj mi povej: zakaj je otrok upravičen do operacije, tisti tiger pa ne bi bil? in če praviš "ker si nista enako vredna", tvoje razmišljanje ni logično, pač pa enostavno nepravično. btw, tudi živali logično razmišljajo. dovolj logično da preživijo v naravi. človekova posebnost je edino zmožnost prevare in laži. in miselnosti o lastni večvrednosti, opažam tudi pri tebi.
zanima me, torej če je človek pametnejši kot žival je več vreden. kaj pa človek ki je izobražen in umsko prizadet človek?
Kaj ga bluzis? Kako vezo ima z clankom to, kdo je vec vreden in kdo ni. Napisal si primerjavo z ljudmi in zivalmi, ces da zivali same ponavadi ubijejo mladice, ki so recimo grdo temu hendikepirani. Namigoval si, da bi torej pri cloveku moralo biti podobno. No, pa NI! Clovek ima intelekt in IQ, tega zivali nimajo, razen delfini v manjsi meri. In ta fantic ni niti pod razno "hendikepiran", da si ti drznes davat primerjavo z zivalmi ki svoje hendikepirane mladice ubijejo ze ob rojstvu! Za razliko od zivali, clovek dela v zdravstvu cudeze. Pa ne samo na tem podrocju!
slovenec79, zgleda, da ti ljubiš vse stvarstvo, razen človeka. Z vsemi bitji čutiš, razen s človekom. Vsi imajo zate enako pravico do bivanja in razvoja, razen človek. Škoda. Kot ljubitelj vsestvarstva bi lahko čutil TUDI s človekom. Mu priznal, kar vse dobrega je storil in dosegel, in gledal s sočutjem na njegove napake in pomanjkljivosti, ki so v dobršni meri tudi posledica njegovih živalskih gonov (prav imaš!), a si človek v svojem razvoju vendarle prizadeva jih postopno presegati... Človek je prav zato, ker je žival plus umsko bitje HKRATI, v sebi zelo konfliktna kreatura in mu ni lahko!!! Vse njegove pomanjkljivosti, ki jih ni malo, bi lahko razumel v kontekstu njegovega razvoja in hudih bitk s samim seboj, ki jih človek tolče na poti tega razvoja....
Misija1, rad bi ugotovil tvoj (nelogičen) način razmišljanja, zakaj imaš mnenje kot ga imaš in zakaj daješ človeku ker "logično razmišlja" večjo vrednost kot drugim bitjem. btw, ja, človek je izumil zdravila. da se lahko zdravi in dolgo živi, in še naprej uničuje okolje. če je to zate čisti uspeh je žalostno da tako na ozko gledaš vse skupaj.
rew333; človek je uničevalec. zaradi svoje logike in egoizma igra po svojih pravilih, ne po pravilih narave. človek si nepravično podreja druge vrste bitij in daje sebi večjo vrednost in se primerja s čudežem. vse dokler človek vse to počne bo v mojih očeh uničevalec, in tudi v očeh drugih ki so dejansko sposobni in si upajo biti samokritični in ugotovit pravo pravico, naravno pravico, ne tiste ki si jo je človek izmislil. če ne bi bilo razvoja, niti težav ne bi bilo. če ne bi bila izumljena oblačila bi imeli dlako in nas ne bi zeblo. če ne bi jemali zdravil in razvadili organizem na sterilnost v vsakdanu bi bili odporni na bolezni zaradi katerih lahko danes umre. to se je zgodilo zaradi miselnosti o človeku kot največ vrednem, ki mora imeti udobje ne glede na kaj in tudi vsak mora preživeti ne glede na kaj. ta miselnost ki danes vlada svetu. če bo šlo tako naprej bomo uničeni. in kar je še huje: uničili bomo tudi druge vrste bitij.
aja, Misija1, če bi lahko odgovoril na tisto vprašanje ki sem ti ga zastavil, prosim?
Nikdar ne bi smela mamica izreči teh besed, pa čeprav razumem njeno stisko... Ko bo otrok zrasel, ga bodo te mamine besede silno prizadele. Otroci lahko svojo drugačnost sprejemajo čisto normalno in veliko manj obremenjeno. Imamo veliko ljudi, ki kljub svoji hendicepiranosti živijo normalno in v življenju marsikaj dosežejo. Naš plavalec Darko Djurič je lep primer. Ni pa edini. Mama bi morala pokazati, da ga sprejema takšnega, kot je in da je prav tak zanjo največji sonček... ne pa da javno obžaluje njegovo rojstvo...
Mogoče pa mama rabi čas, da pride malo h sebi. Kot dojenčka vidim čist normalnega, resno. Nič kaj drugačen ni od svojega dvojčka zraven na sliki. Le pač samo del levega obraza se ustavil v razvoju. Drugače pa mu ne bo hudga, pa norčevanje pa to. Ne tega ne bo doživel, mnja morda na začetku, samo to bo prebrodil...
Tina Ozebek 1 19. 02. 2013 19.51
ooo bogi
Žalostno da lastna mamica tako govori o svojem otroku,saj ni sam kriv da je takšen in otroka moraš imeti rad takšnega kot je in mu pokazati da si ob njem in da je zate najlepši na celem svetu!
Uporabnik215111 19. 02. 2013 19.54
Mati ga ima verjetno rada takšen kot je, ampak razmišlja pa čisto realno. Ljudje smo pač takšni, da "obsojamo" drugačnost. In verjemi temu otroku ne bo nič lepo v življenju.
Kako ga ima rad, ce je napisano ravno nasprotno no dejmo resno...lepo prosim. Ena oseba, ki ima postimane stvari v "podstresju" nebi nikoli tako pisala o svojem otroku. Poznam ljudi, ki so imeli dosti hujse primere obolelih otrok in jih ljubijo z vsem srcem. Kolikor sem razumela decko ni dusevno zaostal...vse ostalo se pa da postimat in ena mati ne more in ne sme obzalovati rojstva otroka, ker pac ni po "standardih"
pravi srček je :)
Kako mi je sedaj to dvignilo pritisk. Pa ne gre se za lazno moraliziranje, ampak enostavno ena normalna mati tega ne more in ne sme misliti na tako grob nacin. upam, da ko bo na smrtni postelji in ji bo ravno ta decko pomagal, da se bo pocutila tako kot si zasluzi...Grozno!
Kako se bo otrok počutil, ko bo nekoč to izpoved prebral. Sam občudujen Nicka Vujicicha, ki se je rodil brez nog in rok, ima pa več pozitivne energije v sebi kot vsi "normalni" ljudje na tem svetu. Seveda je nam , ki takih stvari nismo doživeli lahko ocenjevati mater, pa vseeno ni prav, da se izpoveduje v medijih, kot, da je otrok "blago z napako", ki ga najraje nebi nikoli kupila. Je pa dolžnost vseh nas, da razložimo otrokom, da s takim človekom ni nič narobe, bolj kot bo družba take ljudi sprejemala, manj stigmatizirani bodo in bolj normalno bodo lahko živeli.
Otrok bo sicer stigmatiziran, kar pa ne pomeni, da ne bo ravno zaradi tega nekaj pozitivnega za človeštvo nekoč naredil....
vsak ima pravico živeti tudi ce nima razvito levo stran obraza
povrsniste24kur 19. 02. 2013 17.15
razvitE levE stranI, g. polpismeni
@povrsni: Kaj ti si doktoriral iz slovenščine in ne dobiš nikjer službe, sedaj pa moraš po komentarjih 24ur težit folku s svojimi "skillz"?
povrsniste24kur 19. 02. 2013 20.19
ne rabiš doktorata, da znaš ločit med rodilnikom in tožilnikom. v bistvu je to stvar osnovne šole, kjer pa so večino naučili bolj malo stvari, glede na to, da 3/4 slovencev sklanja narobe in se jim zmotno zdi, da je to celo stvar narečja. največ pa so krivi seveda neumni starši, ki so svoje froce že govorit učili narobe in potem se seveda težje naučijo pravilne rabe jezika.
sam ena misel: če 3/4 Slovencev to uporablja drugače kot je v pravilih.. ne bi bilo pol bolj smiselno pravil spremenit?
Ubogu malo detece. Prvič od kar prebiram življenske dogodivščine ljudi, ki so drugačni, oziroma se niso rodili popolni in jim ni bila dano normalno rojstvo, ampak so se rodili z veliko hibo se izpoveduje mati, ki si skoraj tega naziva ne zasluži. Še vsaka mati, ki je rodila deformiranega otroka, ( je bil brez oči, poraščen, brez nog).. ga je neizmirno ljubila, ta tukaj pa ga opisuje kot veliko nadlogo. Kako in kdo lahko takega otroka zasmehuje?Če pa se že to zgodi pri otrocih, ki so majhni,bi ga morala z vsemi štirimi ščitit. Otrok se je rodil je živ in naj se sprijazni s tem!
jejejejejojojiji 19. 02. 2013 15.14
Grozna mamica!!!! Tudi sam imam telesno hibo im mami mi je vedno govorila, da me ne bi dala za nič na svetu!!! Odrasel sem, mami je pokojna, zdaj imam svojo družino in moj sinček me ima rad takega kot sem. V družbi si pa mora vsak izboriti svoje mesto pod soncem ne glede ali ima hibo ali ne!
Kdor ti da pa tule minus, pa nima več razloga za živet. LP
ISSN 2630-1679 © 2021, Vizita.si, Vse pravice pridržane Verzija: 1070